Estructura web

viernes, 5 de junio de 2015

CASting en la montaña con BLAS


CASting en la montaña con
BLAS


Me gustaria poder hacer una presentacion como dios manda para este "personaje".
Alegria, compañerismo, organizacion de eventos...
Pero creo que todo se resume en que es más facil tropezarse con Blas que con una piedra en la montaña 


1 – NOMBRE: Blas, dicen que “O Corzo” pero todo mentira.

2 – FECHA DE NACIMIENTO: ni me acordo ,  creo que o 09/02/1962… como dirian as rapazas eso non se di.

3 – PROFESIÓN: Enfermeiro  , ademais técnico superior en prevención de Riscos Laborais…pero o meu realmente e a enfermería.

4 – UNA COMIDA: Todas , pero eu creo que uns calamares da ria fritos da ria ou una boa lubina ao forno. Poucas cusas non me gostan.


5 – UNA BEBIDA: Auga , despois una boa Estrella e o viño sempre que sea bo.

6 - ¿DESDE CUANDO EN LA MONTAÑA?: Pois montaña de verdade dende fai 13 anos. Abntes  gostabame camiñar polo monte ou por outros sitios, pero todo ven de empezar a facer senderismo co meu clube de montaña de sempre , O Carroucho . Recordo a miña primeira saida a  Burbia quedei  flipado e sigo flipando cada paso que dou pola montaña.

7 - ¿PORQUE LA MONTAÑA?: Felicidade e libertade

8 - ¿QUE  TE GUSTA HACER EN LA MONTAÑA?: Todo o que implique actividade, escalar non e o que mais polo tempos de espera , o demais valeme todo , pero camiñar e ascender picos e o que em enche. O hielo tamben me gosta.




9 - ¿CUAL HA SIDO TU MAYOR LOGRO EN LA MONTAÑA?: Ascender o Montblanc sin utilizar ningún remonte  nun soi dia , 17 horas en total…. Cando vin a cima esco0menceia chorar e creo que ainde estiven chorande  ledici  5 minutos mentras falaba con Rakel… adeis o dia  metereoloxicament falando foi tan bo que  nos dimos o luxo de estar mais de media hora na cima…….
 En carreiras facer a Travesera e terminala, sin duda para min a carreira de montaña mais dura dun soio dia.

10 – UN LUGAR DONDE NO TE CANSAS DE IR: a montaña con amigos. Si te refires a zona montañosa  para min Pirineos e Alpes  son o paraiso. Pero O Courel tenme namorado cos seus bosques e Picos polo abrupto que e.




11 – UN LUGAR DONDE NO VOLVERIAS: Ningun , voveria a todolos sitios , cada momento e diferente ainda que o sitio sexa o mesmo.

12 – UN LUGAR DONDE TE GUSTARÍA IR:
Subir o Cervino e un dos meus retos
Gostariame ir a calqueira sitio  do mundo , soio necesito ter a sensación de seguridade, non me gostan os sitios onde  os meus movementos estén limitados por motivos de  seguridade ou pola dependecia de ir nunha viaxe organizada, eso non poderia soportalo.

13 – ALGO QUE SIEMPRE LLEVAS AL MONTE: Gañas de pasalo ben, frontal , manta de supervivencia e uns esparadrapos.

14 – ALGO QUE NUNCA LLEVAS AL MONTE: Auriculares

15 – UNA PRUEBA EN LA QUE TE GUSTARÍA TOMAR PARTE:
Tor de gegants.



16 – UN RETO:
Non son de retos sinon de  dia a dia, eso si cando intento algo si que quero terminalo e consegilo. Son moi tenaz.

Poder voltar a correr, o cal agora e mais que difícil debido a miña lesión.
17 – ¿QUE SUBIRIAS AL K2 PARA CELEBRARLO?
Non subiría nunca ao K2 , non me gusta o himalayismo e todo o que supon , prefiro picos hasta 5.000 m. onde podese facer una ascenso directo sin ter que estar montando campamentos base. Para min a montaña ten que ser o mais sinxela posible.

18 – RECOMIENDALE A ALGUIEN LA MONTAÑA:
 Os que a conocen pensó que non necesitan consellos . Os que no a coñocen e que vaian a por ela pouco a pouco , que escomecen con unha montaña faciel , disfrutona  e con bo tempo, a montaña e un lugar para disfrutar  e contemplar como cada un quera , uns correndo outros simplemente mirandoa. Pero eso si que a deixen millor do que atoparon.

19 - ¿PORQUE O PORQUE NO EL CAS?
O CAS e meu club de atletismo, e meus amigos  das carreiras de montaña , pero creo que ,mentras exista O Carroucho en el estén certas persoas as que eu debolle todo o meu amor pola montaña , seguirei federándome con eles , non facelo seria una traicion a min mesmo.
Eu sei que  tamben asi me queredes no CAS ( ou eso espero eu).
 Por certo para min o Cas e una gran familia, e sa sabedes que a familia ten cousas boas e malas. En serio a capacidade de agluinar que ten o Cas e excepcional.

20 – CUENTANOS LO QUE QUIERAS.
Pois que con esto de que todo o mundo quere ir a montaña e quere empezar polo mais difícil eu dirialles que a montaña e como escomenzar a camiñar , temos que ir paso a paso , non vale chegar e apuntarse a traveseira…… aprender a sentila , coñocela e amala e o obxetivo e cando non o podas facer de una maneira faino de outra, e o primeiro principio cando un vai a una montaña e saber como e , os perigos que ten e levar un mapa, como minimo.

 Longa vida oa CAS





1 comentario: